360 graden feedback voor particulieren, bedrijven en coaches

Verschillende rapportsoorten

Evalueer personen, teams of klanttevredenheid

Ons systeem leent zich niet alleen voor reguliere 360ºfeedbacksessies. Je brengt er ook hele afdelingen mee in kaart. Of abstractere zaken als dienstverlening en klanttevredenheid. Hieronder vind je een overzicht.

Rapporttype 1

360feedbackrapport

De feedback van verschillende deelnemerscategorieën wordt gebundeld in een 360 graden feebackrapport. De testpersoon kan eigen scores vergelijken met die van anderen.

360 graden feedback rapport

Beschikbaar bij:
Basic, Premium & Pro sessies

Rapporttype 2

Vervolgrapport

Een periodieke follow-up: je vraagt opnieuw feedback van dezelfde deelnemers op dezelfde vragen. Oude en nieuwe feedback worden tegen elkaar afgezet, waardoor je ontwikkeling kan meten.

360 graden feedback rapport

Beschikbaar bij:
Basic, Premium & Pro sessies

Rapporttype 3

Groepsanalyse

De individuele rapporten van een groep testpersonen worden verwerkt in een analyse. Om bijvoorbeeld de collectieve capaciteiten van een afdeling in kaart te brengen.

Groepsanalyse

Beschikbaar bij:
Premium & Pro sessies

Rapporttype 4

Evaluatierapport

Is er geen (participerende) testpersoon? Dan spreken we van een 'evaluatierapport'. Om bijvoorbeeld een dienst of evenement te evalueren. Of om een afdeling te beoordelen.

Evaluatierapport

Beschikbaar bij:
Pro sessies