Als je een bericht verstuurt via deze website dan vragen we toestemming om jouw persoonsgegevens te mogen 'verwerken': om de informatie die je invult (naam, e-mailadres, bericht/aanmelding/review en eventueel bedrijfsnaam, telefoonnummer en adres) op te mogen slaan. We hebben die informatie nodig om jouw vraag te kunnen beantwoorden, je verzoek in behandeling te nemen of jouw review te publiceren.
We maken gebruik van technische en organisatorische veiligheidsprocedures om ervoor te zorgen dat onbevoegden geen toegang krijgen tot jouw persoonsgegevens, om verlies, onrechtmatig gebruik of ongewenste wijziging van jouw persoonsgegevens te voorkomen.
We slaan jouw persoonsgegevens in deze gevallen op bij derden:
Je hebt het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens. Je kan jouw toestemming intrekken en om beperking van verwerking vragen. Je kan ons verzoeken om inzage, verwijdering en rectificatie. Daarnaast heb je het recht om jouw gegevens bij ons op te vragen, zodat je ze aan een andere organisatie ter beschikking kan stellen. Je hebt het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens of in geval je in een ander land dan Nederland woont, de toezichthoudende autoriteit aldaar.
Jouw vragen, verzoeken, bezwaren of klachten kun je melden via onderstaande contactinformatie:
OntwikkelPlanner
Badhuislaan 4
6957DB Laag-Soeren (NL)
085 065 37 75
info@360gradenfeedback.nl
Acties coördinator:
1. Voer de gegevens van de testpersoon in (geslacht, naam, e-mailadres)
en stel in wie het rapport straks per mail ontvangt (testpersoon, coördinator, of beiden).
2. Bepaal op welke competenties feedback gevraagd wordt
(of laat die keuze aan de testpersoon over).
3. Voer feedbackgevers in, eventueel verdeeld over verschillende categorieën
(of laat het invoeren aan de testpersoon over).
4. Bepaal de reactietermijn en start de feedbacksessie.
Het feedbacksysteem verstuurt automatisch uitnodigingsmails aan de deelnemers.
Acties deelnemers:
5. Testpersoon en respondenten loggen in met de gegevens die ze per mail ontvingen en geven feedback (reageren op stellingen en open vragen). Bij elk thema kunnen deelnemers een toelichting geven.
Geautomatiseerd:
6. Deelnemers ontvangen reminders als ze niet binnen de termijn reageren.
Het verloop is door de coördinator te volgen in de beheeromgeving.
7. Het feedbackrapport wordt opgemaakt en per mail verzonden zodra alle deelnemers hebben gereageerd.
In principe wel. Met jouw eigen input zorg je voor relevantie. Zo kun je bijvoorbeeld eigen vragenlijsten (competenties) invoeren en kiezen uit veel voorkeursinstellingen. (Denk aan scoreopties, deelnemerscategorieën, anonimiteitsinstellingen, instructieteksten en alternatieve rapportindelingen.) Zo laat je het systeem precies aansluiten op de wensen van jouw organisatie.
Bedrijven: we bieden je een flexibel feedbacksysteem in je eigen huisstijl. Met tal van voorkeursinstellingen sluit je eenvoudig aan op de wensen van jouw organisatie.
Resellers: je kan ons systeem onder jouw eigen naam aanbieden. Je bedient jouw klanten met verschillende competentieprofielen, zodat je telkens in kan spelen op specifieke behoeften.
Particulieren: met een Basic feedbacksessie krijg je snel en voordelig feedback van een kleine groep respondenten.
We werken met drie verschillende prijsniveaus; Basic, Premium en Pro.
Elk niveau heeft z'n eigen prijs per rapport. Beginnend bij €42,50 voor eenvoudige instap-feedbacksessies voor particulier gebruik tot €90 voor uitgebreid maatwerk voor bedrijven, coaches en consultants. Bekijk een overzicht met mogelijkheden en prijzen.
Je betaalt altijd per rapport. Hoe meer je er aanschaft hoe voordeliger de prijs per stuk. Er zijn geen aanvullende licentie- of abonnementskosten.
Alle tarieven die op deze site zijn gepubliceerd, zijn exclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld.
Bij Basic sessies (voor particulier gebruik) niet. Die kun je per stuk afnemen, zonder verplichte minimale afname.
Bij Premium en Pro sessies vragen we je om minimaal 5 rapporten af te nemen in ruil voor:
- het integreren van jouw huisstijl
- de eigen organisatie-url met beveiligingscertificaat waarop jouw systeemversie draait
- de training en ondersteuning die we je bieden
- de beantwoording van helpdeskvragen van jouw deelnemers.
Optie 1: Beheer in eigen huis (voor zakelijk gebruik)
In een gebruiksvriendelijke beheeromgeving tref je als beheerder zelf de voorbereidingen voor de feedbacksessies van medewerkers of klanten. Wij trainen en ondersteunen je.
Optie 2: Beheer uitbesteden
Heb je geen capaciteit beschikbaar om beheer in eigen huis uit te voeren? Wij ontzorgen je voor een vaste prijs per feedbacksessie.
Ja, je kan aan een feedbacksessie mee doen via smartphone of tablet. Je hoeft er geen app voor te downloaden. Je gebruikt ons systeem gewoon via jouw internetprogramma, net als een website. We hebben het systeem 'responsive' gemaakt; de layout past zich aan aan het formaat van jouw scherm. Of dit nu een desktop monitor is, een tablet, of een smartphone.
We kiezen er bewust voor om geen app aan te bieden. Een app downloaden om feedback te geven, dat vinden we drempel-verhogend. Ons systeem is zo veel mogelijk 'responsive' en zorgt dat deelnemers zonder extra moeite feedback kunnen geven op mobile devices. Onze programmeercode 'ziet' wat voor apparaat feedbackgevers gebruiken en past de layout daar op aan: of het nou een desktop computer is, een tablet of een smartphone.
Jouw communicatie met ons feedbacksysteem verloopt via een beveiligde (SSL) verbinding.
Je geeft feedback door in te loggen met een persoonlijke, unieke link. De scores en toelichtingen die je geeft, worden via een SSL verbinding versleuteld naar onze server verzonden, zoals dat bijvoorbeeld ook bij internetbankieren gebruikelijk is. Je herkent zo'n SSL verbinding aan de url die begint met https.
Feedbackrapporten worden automatisch door het systeem gegenereerd, maar worden niet op de server opgeslagen en zijn niet via de beheeromgeving beschikbaar. Rapporten zijn dus niet via inbreuk op de server te bemachtigen.
Meer weten over de beveiliging van ons systeem? Stuur dan een bericht.
Zakelijke gebruikers kunnen kiezen. Je kan als administrator zelf aangeven of je anoniem of niet-anoniem wil evalueren: dus of er in het feedbackrapport staat wie er feedback heeft gegeven en of je persoonlijke scores kan herleiden.
Er zijn 3 opties:
Lees ook een blog over anonimiteit
Transparantie voor deelnemers
Het is belangrijk dat deelnemers vooraf weten waar ze aan toe zijn, waar het gaat om anonimiteit. Onze standaard instructieteksten laten deelnemers daarom automatisch weten in hoeverre hun feedback anoniem is.
Ja, bij Premium en Pro sessies kun je eigen competenties invoeren en gebruiken.
(Bij Basic sessies niet: die zijn gebaseerd op onze standaard competenties.)
Heeft jouw organisatie geen eigen competenties?
Dan kun je onze standaard competenties gebruiken.
Dan zijn er 2 opties:
1. Je gebruikt onze standaard competenties (inbegrepen bij de prijs).
2. We ontwikkelen een competentieprofiel op maat voor je (niet inbegrepen bij de prijs).
Neem contact op voor meer informatie.
Jazeker. Met 'scoreopties' bedoelen we overigens de manier waarop deelnemers de feedback-stellingen gaan waarderen: bijvoorbeeld met een 10-puntsschaal (rapportcijfer). Of met een 3-puntsschaal (onvoldoende, voldoende, goed).
Bij Premium en Pro sessies kun je die scoreopties per evaluatieprofiel instellen. Van een 2- tot en met een 10-puntsschaal en alles er tussenin is mogelijk. En je kan de legenda vullen met met jouw eigen termen (bijvoorbeeld: onvoldoende, voldoende, goed).
Bij Basic feedbacksessies hanteren we standaard een 5-puntsschaal, waarbij we vragen hoe vaak je specifiek gedrag laat zien:
1. Nooit
2. Soms
3. Regelmatig
4. Vaak
5. Altijd
Ja, je kunt de meeste teksten in ons systeem aanpassen als je kiest voor ons Pro-niveau. Denk aan uitnodigingsmails, reminders, en rapportmails. Daarnaast kun je ook instructie- en rapportteksten aanpassen, zodat ze telkens aansluiten bij specifieke trajecten of klanten.
Het is ook mogelijk om teksten per deelnemerscategorie aan te passen. Bijvoorbeeld eenvoudiger geformuleerde vragen voor jongeren. Of alternatieve scherminstructies voor externen. Lees meer over alternatieve vragen per categorie.
Dat is afhankelijk van welk tarievenniveau je kiest:
5 feedbackgevers bij een Basic sessie (particulier gebruik)
10 feedbackgevers bij een Premium sessie (zakelijk gebruik)
20 feedbackgevers bij een Pro sessie (zakelijk gebruik)
Grotere aantallen zijn op aanvraag mogelijk.
Ja, bij elke competentie kun je als deelnemer een toelichting geven die wordt opgenomen in het rapport van de testpersoon.
Bij anonieme rapportages wordt er geen naamsvermelding geplaatst bij toelichtingen. Bij niet anonieme rapportages wordt de naam van de deelnemer wel vermeld.
Ja, je kan meertalige feedbacksessies starten waarbij iedereen in z'n moedertaal kan deelnemen. Denk aan een Engelstalige testpersoon die feedback ontvangt van Duitse, Engelse en Nederlandse deelnemers. Deze functionaliteit is beschikbaar bij Pro sessies.
Ons standaard competentieprofiel is te gebruiken in Nederlands, Engels en Duits. Als je meertalige sessies wil starten op basis van jouw eigen competenties, dan zorg je zelf voor de vertalingen van de stellingen of je laat ze door ons vertalen.
Een feedbackrapport bestaat uit:
Dat kun je per feedbacksessie instellen:
- stuur het rapport naar de testpersoon
- stuur het rapport naar de administrator(s)
- stuur het rapport naar de testpersoon en de administrator(s)
Zakelijke gebruikers kunnen kiezen. Je kan als administrator zelf aangeven of je anoniem of niet-anoniem wil evalueren: dus of er in het feedbackrapport staat wie er feedback heeft gegeven en of je persoonlijke scores kan herleiden.
Er zijn 3 opties:
Lees ook een blog over anonimiteit
Transparantie voor deelnemers
Het is belangrijk dat deelnemers vooraf weten waar ze aan toe zijn, waar het gaat om anonimiteit. Onze standaard instructieteksten laten deelnemers daarom automatisch weten in hoeverre hun feedback anoniem is.
Ja, je kan de kleurstellingen van een rapport zelf aanpassen. En je kan een eigen voorblad uploaden, bijvoorbeeld met eigen logo of illustratie. Je kan daarnaast ook eigen inleiding-, instructieteksten en reflectieopdrachten in het rapport opnemen, zodat het helemaal aansluit bij jouw doelstellingen.
Een periodieke follow-up:
Als je een testpersoon na verloop van tijd opnieuw wilt evalueren (bijvoorbeeld 6 maanden na een eerste feedbacksessie) dan kun je een 'vervolgsessie' starten. Je vraagt daarmee opnieuw feedback aan dezelfde deelnemers en legt dezelfde thema's/competenties voor. In het 'vervolgrapport' dat daar uit voort komt, zetten we de nieuwe inzichten af tegen de scores uit de vorige sessie, zodat je eventuele vorderingen in beeld krijgt.
Een vervolgrapport heeft dezelfde indeling als een regulier feedbackrapport, met als enige verschil dat resultaten uit een vorige sessie ook worden getoond in de samenvatting en in de scores per thema.
Lees meer over vervolgrapporten.
Een 'vervolgsessie' of 'vervolgrapport' is niet inbegrepen bij de prijs van een reguliere feedbacksessie. Je betaalt er apart voor: een vervolgsessie kost hetzelfde als een reguliere feedbacksessie. Het is immers een volledige, nieuwe feedback-ronde: je vraagt opnieuw feedback aan dezelfde deelnemers op dezelfde competenties.
Alleen de manier van rapporteren wijkt af: in een 'vervolgrapport' vind je naast de actuele scores ook de scores van een eerdere sessie. Door die oude en nieuwe scores tegen elkaar af te zetten, brengt het vervolgrapport eventuele vorderingen in beeld.
Met een teamanalyse breng je de gezamenlijke kwaliteiten van een groep testpersonen in kaart. Denk aan de collectieve capaciteiten van medewerkers van een afdeling. Of de gezamenlijke competenties van een aantal managers. Het systeem maakt als het ware een samenvatting van verschillende individuele feedbackrapporten. En daarbij vind je per thema terug wie er buiten de standaardafwijking scoorde: wiens score in positieve of negatieve zin bovengemiddeld afweek.
Lees meer over groepsanalyses.
Thank you! Your submission has been received!
Als je een bericht verstuurt via deze website dan vragen we toestemming om jouw persoonsgegevens te mogen 'verwerken': om de informatie die je invult (naam, e-mailadres, bericht/aanmelding/review en eventueel bedrijfsnaam, telefoonnummer en adres) op te mogen slaan. We hebben die informatie nodig om jouw vraag te kunnen beantwoorden, je verzoek in behandeling te nemen of jouw review te publiceren.
We maken gebruik van technische en organisatorische veiligheidsprocedures om ervoor te zorgen dat onbevoegden geen toegang krijgen tot jouw persoonsgegevens, om verlies, onrechtmatig gebruik of ongewenste wijziging van jouw persoonsgegevens te voorkomen.
We slaan jouw persoonsgegevens in deze gevallen op bij derden:
Je hebt het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens. Je kan jouw toestemming intrekken en om beperking van verwerking vragen. Je kan ons verzoeken om inzage, verwijdering en rectificatie. Daarnaast heb je het recht om jouw gegevens bij ons op te vragen, zodat je ze aan een andere organisatie ter beschikking kan stellen. Je hebt het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens of in geval je in een ander land dan Nederland woont, de toezichthoudende autoriteit aldaar.
Jouw vragen, verzoeken, bezwaren of klachten kun je melden via onderstaande contactinformatie:
OntwikkelPlanner
Badhuislaan 4
6957DB Laag-Soeren (NL)
085 065 37 75
info@360gradenfeedback.nl